Hunvald-blog

79. Teljes agyhalál előtt

2017. február 28. - HunvaldGyörgy

Vasárnap ugyan már megosztottam az fb-oldalamon egy jellemző esetet, ami az ügyészség szakmai képzettségét és az ügyész éles elméjét bizonyítja az engem vegzáló eljárásaiban, de gondoltam itt sem árthat. Mégse minden nap történik ilyen, szerencsére. Mindez csütörtökön, a teljes agyhalál előtt egy perccel zajlott…

ezigen_500_1.gif

Az ügyész kérdezi a tanút, hogy ha ő városközponttal kapcsolatban adott városfejlesztési tanácsot nekem, akkor miért nem a Fővárosi Önkormányzattal szerződött, mert ő (mármint az ügyész), úgy tudja, hogy a VII. kerület nem a városközpontja a Fővárosnak, a Kőbánya-Városközpont jöhetne inkább szóba. Komolyan ezt mondta, ne nevessetek.

Ezek után elmondtam neki (mármint az ügyésznek), hogy a Fővárosnak nincs város- központja, ellenben a főváros kerületeinek vannak városközpontjai, némelyiknek több is. A Kőbánya-Városközpont, amire emlékszik, csak a 3-as metró utasainak tűnik úgy, hogy az a Főváros városköz- pontja, sőt ha egy kicsit tovább utazunk vele, meglepetésre a vonal másik végén is van egy városközpont, amit a balliberális média, az ügyészség megtévesztésére Újpest-Központnak hív.

Nem hülyéskedek, tényleg így történt és ilyen "magas szintű szakmai hozzáértés" miatt kell a perújítási tárgyalásra járnom. Ilyenkor azért mindig eszembe jut József Attila verse: "Én egész népemet fogom nem középiskolás fokon taní-tani!"

Rájuk férne.

Hunvald György

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr112299803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása