Hunvald-blog

137. Ártatlanul börtönbe

2017. augusztus 18. - HunvaldGyörgy

A cím nem az enyém – a későbbiek során ez úgyis kiderül – de a véleményem az igen: Tátrai Miklósnak, a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) egykori vezetőjének – akit az úgynevezett Sukoró-ügy miatt három év letöltendő börtönbüntetésre ítélt a Kúria – szerdán reggel ártatlanul kell/kellett börtönbe vonulnia.

tatrai_csaszy2017.jpg

A büntetőper több mint négy éve, 2013 januárjának elején kezdődött meg a bíróságon, jogerős ítéletet pedig idén, június elején hirdetett a Kúria az ügyben (lásd.: fentebb), úgy, hogy korábban másodfokon bűncselekmény hiányában felmentették őt is és Császy Zsoltot is. Tátrai elvileg 10 hónap múlva szabadulhat, Császy szeptemberre kapta meg a börtön-behívóját...

Ártatlanul börtönbe - Nem tettem kérdőjelet a cím után. Nem véletlenül. Meggyőződésem, hogy Tátrai Miklóst és Császy Zsoltot ártatlanul ítélték el, egy koncepciós eljárás keretében. A sukorói ingatlancsere ügyében az országot nem érte kár, a szakértői vélemények is ellentmondtak egymásnak. Amivel Tátrai Miklóst és társát vádolták, azt nem követhették el. (Budácsik Lajos / Gépnarancs)

Mélységesen egyetértek a fenti cikk általam is tisztelt szerzőjével: Tátrai Miklóst és Császy Zsoltot ártatlanul ítélték el, Magyarország pedig jelenleg nem jogállam. Nagyon nem.

Tátrai Miklós minderről a blogján: Akkor én most költözöm

***

Sukoró-ügy röviden

2008. július 30.: A Nemzeti Vagyongazdálkodási Tanács úgy döntött, 70 hektár, Sukoró külterületén fekvő, állami tulajdonú ingatlant elcserélnek 183 hektár albertirsai és pilisi külterületi ingatlanra. A csereszerződést az állam nevében az MNV Zrt. még aznap aláírta Joav Blum izraeli-magyar üzletemberrel, egy befektetőcsoport képviselőjével.
2009. január: kiderült, hogy a befektetőcsoport a Velencei-tó melletti partsávon 2600 munkahelyet teremtő szállodát, kaszinót, üdülőközpontot kíván építeni egymilliárd euró befektetéssel, King’s City elnevezéssel.
2009. április 14.: a Gyurcsány-kormány kiemelt beruházássá nyilvánította a King’s City projektet. Júniusban Bajnai Gordon miniszterelnök vizsgálatot kért a kaszinóváros és az ingatlancsere miatt.
2009. április: a Központi Nyomozó Főügyészség (KNYF) nyomozást kezdett ismeretlen tettes ellen különösen jelentős vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés miatt. Az igazságügyi szakértői jelentés szerint a szerződésben a sukorói területeket 732,7 millió forinttal alul-, az albertirsai és a pilisi ingatlanokat csaknem 562 millió forinttal túlértékelték, így a szerződés teljesülése esetén 1,294 milliárd forint vagyonvesztés érte volna az államot.
2010. augusztus 31.: a rendőrség őrizetbe vette Tátrai Miklóst és Császy Zsoltot, akiket a bíróság letartóztatott. Három hónappal később szabadultak.
2011. szeptember 12.: az Országgyűlés felfüggesztette Gyurcsány Ferenc mentelmi jogát, akit hivatali visszaéléssel gyanúsított meg a KNYF. Az eljárás vele szemben 2012. július 20-án, bizonyítottság hiányában megszűnt.
2012. június 13.: a Fővárosi Ítélőtábla jogerősen semmisnek mondta ki a telekcsere-szerződést.
2012. július 20.: a KNYF vádat emelt Tátrai Miklós, Császy Zsolt és három társuk ellen.
2014. október 2.: a magyar állam javára döntött az ügyben a beruházási viták rendezésének nemzetközi központja Washingtonban. Elutasították az izraeli befektetők keresetét és százmilliárd forintos kártérítési igényét.
2015. szeptember 30.: a Szolnoki Törvényszék első fokon Tátrait négy év, Császyt 3 év 6 hónap letöltendő börtönbüntetésre ítélte. Két vádlott-társukat felmentették, a harmadik pénzbüntetést kapott.
2016. október 26.: a Szegedi Ítélőtábla másodfokon bűncselekmény hiányában felmentette őket.
2017. június 8.: a Kúria jogerős elmarasztaló ítéletet hirdetett. Tátrai Miklóst 3, Császy Zsoltot 2 és fél év letöltendő börtönbüntetésre ítélte hűtlen kezelés kísérlete miatt.

***

Egy koncepciós per margójára. A szakértők és az elítéltek álláspontja szerint, az ügyész- ség a rendszerváltás óta ebben az ügyben lépett fel először a büntetőjog eszközeivel egy politikai döntés, és az ország politikai vezetői ellen. Ez az első olyan eset, és ennek esett áldozatául Tátrai Miklós és a többi vádlott is, amikor a bíróság magát tartotta alkalmas- nak arra, hogy az állam (gazdaságpolitikai) érdekét megállapítsa, a Kormány álláspontját évekkel később felülbírálja, és ez alapján bűnösséget állapítson meg. Ez rendkívül veszé- lyes, és nemcsak a jelenlegi ügy egyik érintettjére Tátrai Miklós személyére, hiszen a jogállam kereteit szétfeszítő precedens lehet a későbbiek során. (via Zárójel)

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr5612759064

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bírói Önkény Ellen mozgalom indult 2017.08.18. 15:12:15

Magyarországon nem demokrácia, hanem többpárti diktatúra, és nem jogállam, hanem bírói önkényesség van. Bírói Önkény Ellen Mozgalom indult a faszbukon. Oldal elérhető: https://www.facebook.com/BiroiOnkenyEllen

Trackback: Államilag szervezett bűnözés? 2017.08.18. 15:11:13

Az iGazság szolgáltatás hazánkban sokak szerint csak a szervezett bűnözés egyik polipkarja. Szórakoztató képes erkölcstan és etikaoktatás blog véleménye szerint ez egy nagyon igaz megállapítás.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nick papagiorgo 2017.08.18. 12:35:13

lehet hogy én vagyok a hülye, de ha " Júniusban Bajnai Gordon miniszterelnök vizsgálatot kért a kaszinóváros és az ingatlancsere miatt." és
"2009. április: a Központi Nyomozó Főügyészség (KNYF) nyomozást kezdett ismeretlen tettes ellen különösen jelentős vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés miatt."

akkor a perből nekem kissé hiányzik a "koncepció"
Vagy már Bajnai is a Fidesz szerekét tolta, amikor vizsgálatot kért? :)

ben2 2017.08.18. 12:49:08

@nick papagiorgo:

Lefordítom: ha a mi kutyánk kölykét ítélik el az koncepciós per, ha az övékét, akkor győzött a független igazságszolgáltatás. (Politikai szekértábortól függetlenül.)

Az is valahogy kimaradt a felsorolásból, hogy Sukoró ügyben anno az LMP tett feljelentést, tehát ők is a Fidesz szekerét tolják.

Ma Baker 2017.08.18. 13:04:01

Ide süllyedt a blogketrec, hogy ilyen emberek posztjai kerülhetnek címlapra...

Hozzászólok 2017.08.18. 13:36:38

A bűncselekmény megtörtént. Hamis értékbecslés, telekcsere szerződés aláírása.
Az hogy semmissé tették utólag, nagy szerencse. Én a nyomozási és perköltségeket és az eredeti jogi helyzet visszaállításának összes költségét is kifizettetném velük. Az hogy meddig ül börtönben ... az én költségemre ... hidegen hagy. Azaz nem. Azt is fizesse ki. Gyurcsány lelkifurdalásból szintén besegíthet a költségekbe!

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.08.18. 13:49:26

Cenzúra Gyurika ?

Gondolod ha kötörlöd a lopásaid tényét, akkor elfelejtjük ?

N. Barbie 2017.08.18. 13:52:38

Nincs uj a nap alatt. Ha ezer evente veletlenul elitel a birosag egy-ket ballib kotodesu emberket, akkor azonnal megszunt a jogallam.
Ha azonosito nelkul lovik ki emberek szemet, meg viperaval verik oket felholtra a kormany altal ebben tamogatott rendorbunozok, akkor meg jogallam van.
Erdekes.

Egyebkent most tenyleg azt akarja a szerzo bemagyarazni, hogy ez a ket ember, nyilvan akkoriban vezeto pozicioban az adott ugyben, na nekik nem tunt fel a sulyosan teves ertekbecsles? Na ne viccelodjunk mar.

Ez meg a hab a tortan:
"Ez az első olyan eset, és ennek esett áldozatául Tátrai Miklós és a többi vádlott is, amikor a bíróság magát tartotta alkalmas- nak arra, hogy az állam (gazdaságpolitikai) érdekét megállapítsa, a Kormány álláspontját évekkel később felülbírálja, és ez alapján bűnösséget állapítson meg. Ez rendkívül veszé- lyes, és nemcsak a jelenlegi ügy egyik érintettjére Tátrai Miklós személyére, hiszen a jogállam kereteit szétfeszítő precedens lehet a későbbiek során"

Ez most valami rossz vicc ugye? Hat ki a tokom lenne meg alkalmas ilyenek megallapitasara, ha nem a birosag tessek mondani? Esetleg Hunvald ur kizarolagosan?
Jaa, hogy nincsen szokva, hogy Magyarorszagon vezeto politikusokat, vagy magas pozicioban levoket is elitel a birosag, ha megalapozottnak talalja a vadakat? Hat kerem, mas orszagokban ez az alap. Nem ugy mint nalunk, hogy ha veletlenul, nagy ritkan megis megtortenik, akkor ilyen Hunvald felek, akik eppen csak megusztak a bortont sulyos korrupcios, hatalommal visszaelos, bunszervezet vezetesi vadak miatt, na ilyenek veszik maguknak a batorsagot (es nem sul le a bor...) es minositgetik a birosagok munkajat, meg koncepcios perekrol rinyalnak.

Az esz megall.

eszen 2017.08.18. 14:22:36

1,294 milliárd kár érhette volna az államot, ha létrejön a csere. Valaki számolja már ki, hogy mekkora lett így a kár, hogy nem jött létre egy egymilliárd eurós, 2600 munkahelyet teremtő beruházás. Csak az áfa tartalma 63 milliárd. A állam akár ingyen is oda adhatta volna a területet, még akkor is jól járunk.

HunvaldBlog 2017.08.18. 14:27:59

Ballib cenzúrázók réme 24: „Cenzúra Gyurika?”
Nem, csak kilapátoltuk a szart. Hogy a többi elférjen…

nemecsekerno_007 2017.08.18. 14:28:49

@eszen: ja persze, így èpül a szerencsejáték alapú gazdaság :)

sas70 2017.08.18. 14:31:10

@Hozzászólok: Érdekes lehet az az értékbecslés ami 70 ha rét, legelő minősítésű területet többre értékel, mint 183 ha erdő, gyümölcsös, szántó besorolású területet, nagyjából azonos paraméterek mellett ja és ha jól emlékszem még 63 millió készpénzt is kapott az állam!

nemecsekerno_007 2017.08.18. 14:32:24

Egyébként annyira szép amikor a Humvald-félék mondják, hogy a másik "holló" is ártatlan :) Magyarország így szeretjük :)

eszen 2017.08.18. 14:43:47

@nemecsekerno_007: Most szerencsére nincsenek kaszinók az országban. Ja, de. Csak arra emlékeznék, hogy ki is üzemelteti ezeket?

JGDus 2017.08.18. 14:49:04

Minden lehet, hogy szabályos volt. Azonban aki egy tájvédelmi körzetben, a szegényebb emberek nyaralóhelyén akar kaszinóvárost építeni az vagy bűnöző, vagy elmebeteg. Mindenképpen bezárandó.

ígyszeretlek 2017.08.18. 14:55:24

@JGDus: Vagy olyan helyen pl. központi kórházat, ahová nincs közlekedés. Max. csak helikopterrel...

sas70 2017.08.18. 14:59:13

@JGDus: Az arborétum és a természetvédelmi terület, jóval odébb van. Ez az M7-es és a tó közötti terület, ami egy vizenyős susnyás egyébként, teli szeméttel. Közművesítés nélkül szinte értéktelen. Ha elköltenének rá kb. 2-4 milliárdot, akkor valószínűleg el lehetne adni.

2017.08.18. 15:05:18

orbán ezzel az ítélettel átlépett egy határt
egyetlen jó a dologban, hogy precedensértékű az ítélet
egy fideszbukta után az összes fideszmajmot le lehet majd csukni bizonyított károkozás nélkül is.
elég lesz egy kamu szakvélemény károkozás szándékáról

Hozzászólok 2017.08.18. 15:17:26

@sas70: biztos igazad van aha. Pl 5 ker parlament mellett kilatassal a Dunara , az kb ugyanolyan ... Budapest ez is ... parameterek mellett 4 . Ker kulso 100 nm nehogyma ne legyen ertekesebb. Meg rafizetessel is. Ugye?

paragrafus 2017.08.18. 16:33:17

Csakhogy világos legyem, szigorúan törvényességi szempontból:
1. A Szegedi Ítélőtábla mindkettőjüket felmentette BŰNCSELEKMÉNY hiányában. És ez az ítélet minden tekintetben - még mindig törvényességi szempontból - tökéletes.
Ellenben azt kell mondanom, hogy a Legfelsőbb Bíróság jogerős döntése szinte minden létező szempontból sérti a TÖRVÉNYESSÉGET.
A Legfelsőbb Bíróságnak sikerült egy kőkeményen törvénytelen ítéletet alkotnia.
Ahol csak tudtak és amennyire csak tudtak, szinte minden ponton szembementek a törvénnyel.
Aki ebben kételkedik, hasonlítsa össze a Szegedi Ítélőtábla felmentő és a Legfelsőbb Bíróság elmarasztaló ítéletét.
A Legfelsőbb Bíróság ítélete nemhogy köszönőviszonyban sincs a törvénnyel, de (szinte) egész másról szól, mint a vád.
A Legfelsőbb Bíróság úgy ítélte el Tátrai Tibort és Császi Zsoltot, hogy az ítélet indoklásában elismerte, hogy ők ketten NEM - ismétlem: NEM - követték el azt, amivel megvádolták őket. Ennek ellenére bűnösnek mondták ki őket.
Tessék mondani: hogyan lehetséges az, hogy a Legfelsőbb Bíróság a saját ítélete indoklásában elismeri, hogy a vádlottak nem követték el a vádban szereplő cselekményeket, majd ennek ellenére és ezzel szemben ugyanezen ítélet rendelkező részében bűnösnek mondja ki őket abban, amit nem követtek el.

consul 2017.08.18. 17:03:01

Az ártatlanokról jut eszembe: nem tudnátok egy linket küldeni Magda Marinko „Egy lövéssel három embert” című ártatlan blogjához?

ígyszeretlek 2017.08.18. 17:14:35

Köszönjük hívását, ön nem nyert. Nincs hangszóró, nincs csoki.

guvat 2017.08.18. 18:01:28

Azt ugye mindenki belátja, hogy Gyurcsány urat az irgalmatlan méretű eladósítás miatt hálás "befektetők" betyárbecsületből megvédték és a kiváló Lauder úr rabláncon való magyarországi vezetgetése a fennálló erőviszonyok ismeretében elképzelhetetlen...
A sumákság viszont kiderült és a sz.r addig csúsztatódott lefelé, amíg megakadt ezen a két balféken...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.08.18. 18:44:20

Hat tombol a diktatúra...hol jelzi ez a mai cikk is.

2017.08.18. 22:27:02

@N. Barbie: nagyonbuta barbi. Értem a logikád. Szerinted az Orbán kormány után majd egy akkori bíróság kimondhatja, hogy a Mercedes beruházás adómentessége törvénytelen volt. A Coca Cola stratégiai partnersége is. Az Audi sem kaphatott volna ingyen telket, támogatást...szegény Orbán, hány évet rónál ki rá?

Nyomortelepy 2017.08.19. 08:03:14

Megint mások mennek a dutyiba Gyurcsányi helyett. De legalább kaptak érte egy simogatást a buksijukra a Fletótól

Brother Love (törölt) 2017.08.19. 08:29:27

@paragrafus: Mivel nem áll rendelkezésünkre a két ítélet (gondolom egyenként min. 50-100 oldal), lehettél volna kissé konkrétabb is. Legalább idéznél pontosan.

Így csak bullshit, amit itt előadtál.

moonlight777 2017.08.19. 10:01:59

persze, ártatlanul, hagyjuk már ezt a baromságot.... gyf nevű pszichopatának is ott lenne a helye.... ő szabadította ránk orbánt....

NBarbieReloaded 2017.08.19. 10:04:35

@Könnyen elkaptuk, uram!: A jelzőidet anyukádnak tartogasd.
A te logikádat meg én nem értem, ja, lehet azért mert nincs.
Annyi van, hogy elítélnek ballib bűnözőket? HÁDDEÓRBÁN!!
És akkor te butázol másokat ezzel a szellemi színvonallal? :DD

HaD 2017.08.19. 10:26:18

Egyrészt mi lett azokkal akik az ügylet másik végén ültek...akik meg akarták szerezni ennyiért a telket??? Másrészt aki a magyar vagyon szétlopásában valamikor is közremüködtek azoknak nem a 10 hónap de a 10 év is kevés!!!!!

ember100 2017.08.19. 10:30:29

@HaD:
Helló !

De pl. a vezír apjának a bányája teljesen törvényes volt ugye ?
Meg az arrogánstóni V. ker . ingatlanbizniszei .... hogy még felsorolni is nehéz
Jön még kutyára dér ( dakota közmondás )

2017.08.19. 10:33:47

@nemecsekerno_007: " így èpül a szerencsejáték alapú gazdaság :)"

Az mivel jobb, hogy közpénzből vesz Vajna kaszinókat és önbevallás alapján adózik?
Mindezt úgy, hogy előtte az állam mindeki mást kizárt a szerencsejáték piacról.

Magyarázd már el te csököttagyú kretén!!!
Ez nem bűncselekmény? Ez nem károkozás?
Csak Mészároson keresztül évente 100 milliárd forintot vesznek ki a közösből.

SZÁZMILLIÁRDOT!!!!! Ez nem bűncselekmény?

Az nem bűncselekmény, hogy a fideszesek elleni feljentéseket a fideszhez köthető Polt sorra visszautasítja vagy a nyomozásokat nevetséges indokkal megszünteti???

MAGYARÁZD MÁR EL!!!!

Mr. Rustical 2017.08.19. 11:37:06

Nagyon úgy tűnik, hogy igaza van a posztírónak, és ez elég aggasztó. A politikai élet kriminalizálása veszélyes terep, ami a jogaállamiság és a demikrácia felszámolásához vezethet. szerencsére egy ítélettől még nem szűnik meg a jogállam, de a kóstolgatás elkezdődött.

Ugyanakkor furcsa ez a hirtelen jogállamféltés olyan posztolóktól!kommentelőktől, akik egész eddig a romániában alkalmazott korrupcióellenes törvénykezés bevezetését követelték nagy hangon.

Romániában tucatjával ülnek emberek olyan vádakkal, mint pl. "hivatali visszaélés", olyan eljárások eredményeképpen, ahol a titkosszoláglatok által végzett lehallgatásokon kívül semmi más bizonyítékot nem vettek tekintetbe.
Mindennapos eszköz a hamis tanúvallomások kikényszerítése zsarolással és megfélemlítéssel, stb.
Mégse sír senki, hogy Románia nem jogállam, sőt! Az Index is rendszeresen leborul a nagy ls feddhetelten DNA előtt.

Ez az eljárás a román átlaghoz képest rendkívül alapos és "kiegyensúlyozott" volt.

Sztároljátok csak tvább a DNA-t, és megkapjátok azt a világot, amelyben minden ember minden egyes telefon-beszélgetését jogszerűen lehallgatja a titkosszolgálat, saját szája íze szerint megvágva táltalja bizonyítékként, egyúttal megírja hozzá a vádiratot és az ítéletet is. Az ügyészségnek pedig joga van letartóztatni a bírót, ha nem megfelelően jár el.

Százával lehet majd elvinni az embereket, és minden napra jut majd pár ítélet.

A népnek tetszeni fog!

Etniez 2017.08.19. 11:40:47

@eszen: Azt nem számolhatják bele az értékbecslésbe kisbarátom.
Ha létrejön a csere, onnantól kezdve azt kezd a telekkel a tulajdonos, amit akar.
Ki garantálja, hogy az általad vizionált dolgok valósággá váltak volna?

Etniez 2017.08.19. 11:42:12

@eszen: Az egyik bűne nem mentesíti a másikét.

Etniez 2017.08.19. 11:43:48

@h.kovacs: Szándékért is el lehet ítélni embereket, ott van pl. S. Ábel ügye.
Csak szólok, mielőtt nagyon meglepődnél.

Továbbá nem értem, miért kell nyilvánvalóan megvesztegetett tolvajokat védenetek...

Etniez 2017.08.19. 11:45:24

@Könnyen elkaptuk, uram!: Főleg, hogy azokat Gyurcsány hozta ide :D

tompus 2017.08.19. 12:47:16

Tehát, ha én kirabolok egy bankot, majd később megtalálják nálam hiánytalanul az összeget, így a bankot nem éri kár és engem elítélnek, akkor koncepciós per áldozata leszek. Értem.

nemecsekerno_007 2017.08.19. 13:50:28

@Ylim: Ez engem kurvára nem érdekel. Egyik módszer se vezet modern, prosperáló gazdasághoz. Persze lehet ezen rúgózni folyamatosan. Ki hogy szereti.

ígyszeretlek 2017.08.19. 15:12:17

@tompus: Tehát, ha eszem ágában sincs kirabolni egy bankot, ám valaki azt mondja, hogy de, meg akartam kísérelni, és bár a bankot nem érte kár, sőt, rablás se történt, engem mégis elítélnek, akkor biza koncepciós per áldozata leszek. Érted?

2017.08.19. 17:35:05

@Etniez:" nyilvánvalóan megvesztegetett tolvajok "

miért vagy te ebben annyira biztos ?
ilyen vádat még az ügyészség sem tett

2017.08.19. 17:37:10

@tompus: a példádra tipikusan hajaz lázár szálloda ügye
kibaszott drágán szállt meg állampénzen, majd mikor lebukott gyorsan befizette a pénzt
szerinte az államot nem érte kár, tehát nem történt semmi

Etniez 2017.08.19. 17:55:32

@h.kovacs: Attól, még hogy valami nem bizonyítható a bírságon, nem jelenti azt, hogy nem is történt meg.

2017.08.19. 18:41:34

meg sem próbálták bizonyítani, de TE biztosan tudod, hogy megtörtént

paragrafus 2017.08.19. 23:24:05

@Brother Love:
Te tényleg azt gondolod, hogy úgy hivatkozom valamire, hogy nem tudom, miről beszélek? (Rendelkezésemre áll mindegyik ítélet teljes egészében)
Amit állítottam, az úgy helytálló. Ha nem hiszed el, akkor is.

2017.08.20. 01:01:54

@NBarbieReloaded: nem mondtam ilyet. Azt mondtam, hogy a bűnügyi eseteket az adott kor jogszabályai szerint illik meghozni. Erre hivatkoznak ezek is, hogy annak idején politikai döntés született, amit tettek, nem ütközött a PTK-ba.
Amit meg háddeorbánozásnak hiszel, az arról szól, hogy politikai döntések átnyúlnak kormányokon, tehát, ha visszamenőleg ítélünk el egy cselekményt, akkor azt egyetemlegesen kell mindenkire kiterjeszteni.
Gyurcsányra is, Orbánra is. Mivel ez így hülyeség, lásd Audi esete, mert ugye kaptak a maszoptól földet, pénzt meg a fidesztől, de egyik sem volt jogszabályba ütközô.
Itt ugyanaz a helyzet, van egy politikai döntés, de nincs bűncselekmény. Legalábbis nem látom az indoklásban, hogy mennyi kenőpénzt tettek zsebre...
Ettől még lehet, hogy megáll az ítélet, csak arra akarok rámutatni, hogy ezzel védekeznek. Te sem ezt cáfolod, inkább gyurcsányozol.
Na ezért áll meg a jelzőm.
Anyámat pedig nem ostobázom le.
Ugyanis halott. Te meg élsz. Ja azt akarod, hogy ne nevezzelek N. barbinak, változtass ezen.

2017.08.20. 01:03:30

@Etniez: te sem vagy százas. Ha valami megtörtént ugyan, de nem bizonyítható, mi alapján születik bírói ítélet????

2017.08.20. 01:14:07

@Etniez: nem. Elmagyarázom. A Coca cola mint stratégiai partner támogatást kap az államtól. Négy év múlva az államtitkárt, aki aláírta az átutalást, perbe fogni hűtlen kezelésért, megvesztegetésért elég szarul hangzik.
Itt csak az nincs bizonyítva, amivel megvádolták őket...

2017.08.20. 01:22:31

@Etniez: az ugye megvan, hogy zöldmezős beruházás címen ingyen lehet földterülethez jutni? Ez a csere még jutányos is.
És nem, a szándékot is bizonyítani kell.

Gondolj bele, a szomszédoddal összeveszel, és azt mondod neki, hogy megölöd. A szomszéd eltûnik.
Téged nem ítélnek el gyilkosságért, mert pár dolog hiányzik. Az eszköz, a hulla és a szemtanúk.

2017.08.20. 01:31:04

@NBarbieReloaded: miért, a termodinamika második törvényét érted?
Vagy képben vagy Shrödinger macskájával kapcsolatban?
Még Gauss kalapja is magas neked.
Ne az én logikámban keresd a hibát, ha nem fogod fel.

N. Barbie 2017.08.21. 12:47:51

@Könnyen elkaptuk, uram!: Dehogynem mondtal ilyet, ne tereljel.
Azzal koszontel be, hogy haddeorban. A cikkben szereplo esetrol meg egy szo se.
Az altalad leirt egyeb, akar korrupciogyanus es fideszhez kotheto esetekrol meg tudomasom szerint nincs birosagi dontes. Majd szolj, ha lesz.
A kulonbseg meg annyi, hogy en elfogadom majd azzal kapcsolatban is a birosag donteset, nem kezdek a haverok vedelmeben jogallam megszuneserol meg fenyegeto birosagi precendensrol hablatyolni, mint Hunvald "ur".

Es nem N. Barbinak neveztel, hanem csuklobol ostobaztal, ne szepitsd, felesleges.
Mas ertelmi kepessegeirol meg melyen hallgatnek a helyedben, ilyen acikkheznemszoloksemmitcsakrogtonhaddeorbanozok "logikaval".
süti beállítások módosítása