Hunvald-blog

140. Rugalmas volt a tudósítás

2017. augusztus 27. - HunvaldGyörgy

"A hazugság már félig megkerülte a világot,
amikor az igazság még csak a nadrágját húzza.” (Winston Churchill) 

Úgy tűnik Almási-Kecskés Gusztáv, aki a Fidesz-KDNP színeiben polgármesterjelöltként ellenfelem volt a 2006-os önkormányzati választásokon, most a saját bőrén tapasztalta meg a Pesti Központi Kerületi Bíróságon a fenti, churchill-i idézetben leírtakat. Történt ugyanis, hogy a perújítási tárgyaláson tanúként hallgatták meg (mint a KDNP és a Szövetség Erzsébetvárosért Mozgalom közös frakció egykori tagját), és erről Bán Károly cikkcsináló úr a Magyar Hírlap hasábjain tudósított szerdán – csak épp valahogy egészen mást írt le „hiteles tudósítás” címén, mint amit Kecskés mondott.

bemutat1.jpg

Így aztán kaján vigyorral olvastam a KDNP volt kerületi erős emberének péntek reggeli fb-bejegyzését:

Tegnapi lapszemle: A Magyar Hírlap beszámolójával ellentétben nem voltam szerdán sejtelmes. Mata Hari lehetett sejtelmes, de én elég egyértelműen fogalmaztam. 10 éve, amikor az ügyészségen rákérdeztek, hogy tudok-e arról, h Cz. Brigitta tanácsadó volt Hunvald György mellett, akkor azt mondtam, hogy nem tudok, mert nem is tudtam. Annyit tettem hozzá: reméltem, hogy majd elindul egy folyamat, hogy a PARLAMENTI KDNP-frakció gyakorlatát is vizsgálják, ahol a képviselők egymás feleségeit alkalmazzák asszisztensnek keresztbe - egyfajta politikai swingerként értelmezve a keresztséget. És ez engem zavart (kdnp-sként). Ez lett belőle...

Gál György nevét ki sem ejtettem, Czibula Csaba külsős tagságáról azt mondtam, hogy végül vagy a kerületi kamarára, vagy vállalkozókra tekintettel kapta azt, sem ellenzéki, sem kerűletvezetés oldaláról - tekintettel szélesebb kerületi network-jére (pardon : kapcsolatrendszer). Vajon mindent ilyen pontosan írnak itt meg? Mert én ugye nem olvasom.

Szép mondatok, mindenki számára érthetők. Nem is volt sokáig elérhető az ominózus Magyar Hírlap cikk, ma már csak a tárolt változat olvasható. Bán Károly kissé túl sokat „idézett” a mai kormánypárt volt képviselőjétől, és ez bizony hiba volt. Különösen azok után, hogy egyre többen beszélnek ki a volt kormánypártiak közül, hogyan is zajlik ma- napság a kormányzás.

Kedves olvasóim, ez van, ilyen ez a NER rendszer. Meg a sajtója. Ahol Bán Károly remek- ívű újságíróként hosszú éveken keresztül próbálta bizonyítani milyen rossz és gonosz vagyok.

"Amikor a világ szörnyetegnek fest le valakit, az vagy valóságos szent,
vagy elhallgatják a mese másik felét.” (Carlos Ruiz Zafón)

Szent biztosan nem vagyok, csak a mese másik felét valahogy senki sem írja meg... További szép napot mindenkinek, kellemes hétvégét!

Hunvald György

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1012783280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása