Hunvald-blog

89. Se velem, se mással ne tehessék

2017. március 30. - HunvaldGyörgy

A héten megkaptam az erkölcsi bizonyítványt, majdnem 9 hónappal később, mint ahogyan az törvényesen járt volna. Kilenc hónapon keresztül ezt megtagadta a Hatóság és a Legfőbb Ügyész, pedig az utóbbi egy személyben felel a nyilvántartásban szereplő adatok helyességéért. A hosszú, ámde szépséges a történetet egyszer már megírtam, akit a részletek is érdekelnek, itt elolvashatja.

hunvald2015-2.jpg

A lényeg, hogy több sikertelen kísérlet után a Szegedi Ítélőtábla idén februárban a kérelmemre mattot adott nekik – és igazat adott nekem. De!

Most jön a Hatóság számára kényelmetlen rész, mert ezért a 9 hónapért valakinek vállalnia kell a felelősséget. Abban pedig biztosak lehetnek az urak, hogy minden rendelkezésemre álló eszközzel élni fogok azért, hogy ezt a törvénytelen gyakorlatot a továbbiakban ne folytathassák. Se velem, se mással.

Hunvald György

***

Közben a sörháborúnak is vége lett. Kinyitottam a hűtőt és elégedetten nyugtáztam, hogy a füst felszállt és a sörök békében vannak egymással. A hűtőben is. Örülök, mert mindkettőt szeretem, nem a borítás miatt (vörös csillag, Ciuc, Csíki stb), annak ugyanis nincs íze. A tartalmuk miatt szeretem őket!

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4412387621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása