Hunvald-blog

290. Tényleg csak röviden

2018. november 20. - HunvaldGyörgy

A Strasbourgi Bíróság 2018. november 15-i ítélete szerint Magyarország megsértette az Emberi Jogok Európai Egyezményében foglalt, tisztességes tárgyaláshoz való jogomat (6. cikk 1. bekezdése) és ezért kártérítés megfizetésére kötelezte a Magyar Államot*.

Strasbourgban ugyan lassan őrölnek a malmok, DE ŐRÖLNEK! Remélem lesz idő, amikor ezeket a kártérítési összegeket azoknak a fizetéséből/nyugdíjából vonják le, akik a tör- vénysértést okozták, ill. elkövették.

Azon leszek, hogy így legyen.

Hunvald György

*Még 2017 novemberében jött egy levél a Strasbourgi Bíróságtól, miszerint a kérel- memben felvetett kérdésekre nézve a Bíróságnak kialakult joggyakorlata van, ezért peren kívüli egyezségre szólította fel a Magyar Államot és engem. Én elfogadtam az egyezségi javaslatot, mert korrekt volt. A Magyar Állam meg gondolkodhatott 2018. 02.16-ig, akkor ezt a határidőt jelölte meg a Bíróság az egyezség elfogadására. Végül a Magyar Állam nem fogadta el a bíróság javaslatát. Meg is lett az eredménye.

P.s.: De szeretem, amikor az olyan fake news oldalak, mint a Pestisrácok így keseregnek az oldalukon: "Hajmeresztő: kártérítéssel ajándékozta meg Hunvald Györgyöt a strasbo- urgi bíróság". Megédesítik az estémet.

UPDATE 2018.11.22. 17:55 - A Magyar Idők is idézte a Pestisrácokat a strasbourgi ítéletemről. Ma az alábbi helyreigazítást kértem tőlük:

Tisztelt Jurák Katalin úrhölgy!

Kérem, hogy a Magyar Idők online felületén, 2018. november 22-én 10:32 perckor megjelent cikkét pontosítsa és a „korrupciós bűncselekmények miatt eljárás alatt álló” tényállítást törölje. Tájékoztatásul közlöm, hogy sosem folyt és nem folyik ellenem eljárás korrupciós bűncselekmény miatt (nem voltam ezzel gyanúsítva és ekként elítélve sem).

A korrupciós bűncselekmények felsorolását a Btk. XXVII. fejezete tartalmazza, hogy ez mit tartalmaz kérdezze meg a Magyar Idők Jogi képviselőjét.

Az, hogy milyen büntetőeljárás folyt illetve folyik ellenem köztudomású tény, hiszen Önök rendszeres látogatói voltak a tárgyalásoknak, igaz a róluk szóló tájékoztatások és a jogerős ítéletek köszönőviszonyban sem voltak egymással.

A nem valós tényállítása számomra kedvezőtlen, azt a hamis látszatot kelti, hogy korrupciós bűncselekmény elkövetője voltam/vagyok, az írása becsületem csorbítására alkalmas tényt állít, híresztel, vagy ilyen tényre közvetlenül utaló kifejezést használ. (Btk. 226. §).

Tisztelettel kérem, hogy a valóságnak megfelelően módosítsa cikket, ellenkező esetben büntető és polgári peres eljárást indítok Önnel és a lap főszerkesztőjével szemben.

Tisztelettel,
Hunvald György

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr2814383722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása