Hunvald-blog

374. Ez sem volt vidám

2019. augusztus 01. - HunvaldGyörgy

Csak röviden: a múlt héten bejelentettem, hogy civilként folytatom a politizálást, tegnap pedig elköszöntem a kerületi MSZP-szervezet még megmaradt tagjaitól. Azoktól, akikkel a közös céljainkért hosszú, hosszú éveken át együtt dolgoztam. Ez sem volt vidám dolog.

tomeg1.jpg

De:

"Testvéreim, én nem gondolom magamról, hogy már elértem, de egyet teszek: ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van, annak nekifeszülve futok egyenest a cél felé..." (Pál levele a filippiekhez, 3: 13-14.)

Hunvald György

P.s.: Közben a HírTV stábja végig ott strázsált az MSZP helysége előtt a Dob utcában. El- képzelni sem tudom, hogy mit akarhattak. Vagy hogy mit kerestek pont akkor épp ott…

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3014990596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pattaya 2019.08.01. 20:57:28

Én csak az írásait olvasom Hunvald úrnak, személyesen nem ismerem. De, hogy hatalmas veszteség ez az amúgy is egyre gyengülő MSZP-nek, az biztos! Meg kellett volna becsülni őt!
süti beállítások módosítása