Hunvald-blog

385. A képviselőjelöltek 7-9.

2019. szeptember 01. - HunvaldGyörgy

Az elmúlt napok híre volt az az ellenzéki levelezgetés, amely arról szólt, hogy ki melyik kerületet ismeri, hol indul(hat) el, és egyáltalán miért is. Nos, érdemes itt visszaolvasni, hogy hogyan alakult ki – a sajtó örömére – ez a minimum furának nevezhető helyzet. (A gyengébbek kedvéért itt ismét mellékelem a ferencvárosi Lokálpatrióták közleményét.)

Más: tegnap az egyik ellenzéki hangvételű portál kissé elfogult posztja végén minderről még megjegyezte, hogy „És lehet még fokozni: Hunvald a fiát is indítja.” Nos, nem. A Hunvald nem indítja a fiát. A Hunvald 20 éves, másodéves joghallgató fia el akar indulni a választáson. És nem ejtőernyősként, hanem lokálpatriótaként. Van még kérdés, kedves demokratikusnak nevezett ellenzék?

De térjük vissza arra, ami jelenleg a legfontosabb: a képviselőjelöltek bemutatására.

Hunvald György

7. sz. egyéni választókerület: Török Csaba Norbert

lokalpatriotak7.jpg

Már több mint 28 éve erzsébetvárosi lakos vagyok, születésemtől fogva ez a kerület az otthonom. (…) Tanulmányaim befejezése után 8 különböző országban vállaltam állást. Munkám mellett a Kodolányi János Egyetemen végzem tanulmányaimat nemzetközi tanulmányok szakon. A külföldön szerzet tapasztalataimat szeretném Erzsébetváros javára fordítani, ezért döntöttem úgy, hogy elindulok, mint független képviselő. Szeret- nék egy olyan modern, innovatív zöld Erzsébetvárost, ahol megőrizve értékeinket folya- matosan haladunk a technológiai fejlődéssel. (…) Egy olyan zöld és színes Erzsébetvárost szeretnék, ahová az emberek beköltözni szeretnének, nem elköltözni. (A bemutatkozó teljes szövege ITT olvasható.)

8. sz. egyéni választókerület: Algács Tibor Zsolt

lokalpatriotak8.jpg

1971-ben születtem Budapesten és 32 éve Erzsébetvárosban élek. Ez nagyon hosszú idő és erzsébetvárosi lakosként most éreztem azt, hogy tennem kell azért, hogy a szűkebb otthonom élhetőbb legyen. Nagycsaládos vagyok, hat gyermekem van, a kerületi óvo- dába és iskolába járnak. (…) Hiszem, hogy megválasztásom esetén képviselőként sokat tudok tenni azért, hogy a kerület elesett lakói segítséget kapjanak a problémáik meg- oldásában. Ezért a lokálpatrióták civil szervezet felkérésére jelöltettem magam, mint független képviselőjelölt. Tenni szeretnék ezért a környezetért, amely az otthonom. (A bemutatkozó teljes szövege ITT olvasható.)

9. sz. egyéni választókerület: Varga István Tibor

lokalpatriotak9.jpg

54 éves vagyok. Varga Istvánnak hívnak. Nekem a „Nagymama lakásának" helye ez a környék, emlékekkel és reményekkel teli hely ez – látni a lehetőséget a környezetben, az emberekben. Családos ember vagyok, a koromnak megfelelő élettapasztalattal. A közle- kedésben dolgozom, ami szorongatóan fontos problémakör a kerületnek is. (…) Nem csak családos, de két gyermeket nevelő apa is vagyok, ismerem a családok gondjait. Ez is magyarázhatja szociálisan érzékeny felfogásomat. (A bemutatkozó szövege ITT olvasható.)

választási program folyamatosan elérhető ITT a honlapon,
legfelül, balra az első menüpont alatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8515034444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása