Hunvald-blog

531. Volt egy álmom

2020. november 17. - HunvaldBlog

Orbanisztán bennünk él. 

Volt egy álmom. De szerencsére felébredtem belőle, és most megosztom veletek. Azt álmodtam, hogy Magyarország megvétózta az uniós költségvetést, és attól fogva az Uniónak nem volt költségvetése. Érvénybe lépett a havi tizenkettedek rendszere, de nem sokáig. A nettó befizetőknek ugyanis ez nem tetszett, és nem fizettek többet, és az Uniónak nem maradt egy buznyákja se, amit nekünk adhatott volna. De létrehoztak egy párhuzamos szervezetet ugyanezekkel az intézményekkel és darabra ugyanezekkel az alkalmazottakkal. Ugyanezekkel a jogokkal és tagállamokkal — csak mi maradtunk ki a buliból (a lengyelekről nem álmodtam). Ezzel pedig elzárult a pénzcsap.

volt_egy_almom.jpg

Amint ezt tudjuk, pénz nélkül még Krisztus koporsóját se őrizték, tehát ahhoz, hogy pénz is legyen, meg a szuverenitásunk is megmaradjon, össze kellett adni a hiányzó dellát. Mi, magyarok pedig teljesen önként össze is adtuk.

Volt egy álmom: azt álmodtam, hogy egy napon felkelt ez a nemzet, és megélte, mit jelent valójában az, ami a Nemzeti Együttműködés Nyilatkozatában áll. Ezért pedig a rettenthetetlen országgyűlés (Szél Bernadett és Hadházy Ákos ellenszavazatával) a nemzet megmentése érdekében úgy döntött, hogy mi, magyarok önként felajánlunk bankbetéteinkből fejenként nyolcmillió forintot. Akinek nincs annyija, az persze kevesebbet, de a többiek számára nincs kivétel: Mészáros Lőrincz, Tiborcz István, Széles Gábor vagy Csányi Sándor épp úgy befizeti a nyolcmilliót, mint például én. A dolog szigorúan önkéntes jellegét mi sem mutatja jobban, hogy mindazok az állampolgárok, akik nem kívánnak a nemzet megmentésében részt venni, 48 órán belül online a kor- mányablakon leadhatják harminckét oldalas önző nyilatkozatukat részletes indoklással, amit személyesen Novák Katalin csalásügyi miniszter bírál majd el a rá jellemző nagyvo- nalúsággal. Az elutasított nyilatkozatok beküldőit a két nemmel szavazó képviselővel együtt (az ő mentelmi jogukat azonmód felfüggesztették) perbe fogják hazaárulásért.

Azt is álmodtam még, hogy a kormányablak informatikai rendszere zsupsz, lehalt, és én hiába nyüstöltem 47 órán át éjjel-nappal egy vödör kávéval, nem sikerült az önző nyilatkozatot beküldenem. Dehát ez vis major, aminek nincs jogvesztő hatálya — egyébként is bizonyára én vagyok a hibás, mert túl későn kezdtem küldözgetni. Nézzem csak meg, hogy akik időben beküldték — mint Mészáros Lőrincz, Tiborcz István, Széles Gábor vagy éppen Csányi Sándor — azok nyilatkozatait elfogadták, és így az ő pénzük meg is maradt (nem úgy mint az enyém, amire jött az inkasszó).

No ekkor ébredtem föl. Még jó hogy csak álom volt. Most pedig mielőbb leadjuk az aktuális cikket, és aztán megyek a bankomba tüstént-tüstént, hogy garanciákat kérjek.

Nem akarok még egyszer ilyet álmodni.

Fügedi Ubul

***

Politikai értelemben megvétózta a magyar kormány az unió 2021-2027-es költségvetéséi tervét és a helyreállítási alaphoz szükséges rendeletet, amelynek lehetőségét reggel a Portfolio elsőként írta meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr716289516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása