Hunvald-blog

617. Ahol mindenkit hagynak élni

2021. augusztus 19. - HunvaldBlog

Böjte Csaba: nem álltam ki a heterók mellett,
a melegek mellett sem kell (Transindex

Amikor az Emberfia eljő, így szól:
- Menjetek előlem, átkozottak! Mert éheztem és nem adtatok ennem, szomjaztam és nem adtatok innom, jövevény voltam és nem fogadtatok be, mezítelen voltam és nem ruháztatok fel, beteg voltam, börtönben voltam és nem látogattatok meg. No de Csaba atya frappánsan így felel: "Nem álltam ki a heterók mellett, a melegek mellett sem kell."

bojte_csaba1.jpg

Úgy gondolom, hogy az Egyház feladata épp az lenne, hogy egy olyan világ eljöveteléért munkálkodjon, ahol mindenkit hagynak élni. Üldözöttek, hátrányos helyzetűek mellett kiállni persze senkinek sem kötelező, nem is szokott kifizetődő lenni, csak hát speciel a kereszténységnek ez lenne a lényege. (Borsi Vera)

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr7216665420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dont forget to bring a towel 2021.08.30. 12:34:57

nem ez a kereszténység lényege.

Lesz még Magyar Köztársaság 2021.08.30. 16:47:31

Nem volt elég, hogy az a barom Bartus beleállt Böjtébe?

alöksz róz 2021.08.30. 23:31:32

kattintsatok rá a transindex linkre és olvassátok el az interjút. az ilyen köpködők véleményének kritikátlan átvétele helyett saját véleményt lehet alkotni.
érdemes.
helyenként elég meglepő.

Pásztörperc 2021.09.02. 12:13:21

@alöksz róz: Hibátlan logikával. "Nem álltam ki a vadászokért. A szarvasokért se fogok kiállni."

Pásztörperc 2021.09.02. 12:15:08

@Lesz még Magyar Köztársaság: Jók ezek a minősítések. Mindössze annyi félreértés van bennük, hogy nem azt minősítik, akire mondod, hanem téged, akitől ennyire futja.
süti beállítások módosítása