Hunvald-blog

686. A felemelt fej

2022. április 02. - HunvaldBlog

Kamaszként (80-as évek...) feltűnt nekem, hogy mennyire meg lehet nálunk ismerni a nyugati turistákat. Arra jutottam, hogy a fő különbség a felemelt fej – a szó összes értelmében. Olyan embereknek látszottak, akik emelt fővel járnak. Nem félnek, nem szoronganak, és ezért nem is gyűlölnek. Otthon vannak a világban.

voks2.jpg

Annyira vágytam erre az érzésre én is, hogy szinte fájt. Aztán jött pár szép év, amikor lehetségesnek tűnt, hogy egyszer nálunk is így lesz. Örülök, hogy tanúja voltam.

És vasárnap megteszem, ami tőlem telik azért, hogy ne vesszen el végleg ez a remény.

Borsi Vera

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr5717795893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása