Hunvald-blog

719. Az út vége

2022. július 25. - HunvaldBlog

Orbán fajelméleti fejtegetésbe fogott, és megjósolta,
hogy 2030-ra megbukik a nyugati civilizáció. (444.hu

Magyarbasi Tusványoson nyíltan síkraszállt az európai és az Európán kívüli „emberfajok” keveredése stb. ellen. Hosszú út végére érkeztünk: most váltott át fasisztából nácivá. Nem kis teljesítmény ez a Liberális Internacionálé egykori alelnökétől, de sokan tettünk meg hasonló cikkcakkokat. A meglepő nem ez, hanem hogy értékrendjét jóformán választási ciklusonként váltogatva nemcsak megőrizte híveit-támogatóit, de jelentősen gyarapította is azok számát.

orban_tusvanyos2022.jpg

Modern fajelmélet és keresztény világnézet
Írta: dr. Bárd János prefektus (Budapest)

 (A) fajbiológusok meg vannak győződve arról, hogy a föld megmaradt volna paradicsomnak, ha az emberfajok meg tudták volna őrizni faji tisztaságukat s nem keverednek egymással, hogy korcsokká váljanak. Mert minden vérkeveredés faji korcsosodást szül.

(...) Gyakorlatilag azonban (a fajbiológusok) csak a távolálló fajok keveredését kárhoztatják, mert ezek korcsai között semmiféle harmonikus kiegyenlítés nem lehetséges. Épp ezért különbséget tesznek harmonikus és diszharmonikus korcsok között. A harmonikus korcsok, ha nem is emelik egy-egy nép faji értékét, de nem törnek annak vesztére, a diszhar- monikus korcsok azonban természetüknél fogva saját néptestük sírásói. Az európai fajok további keveredése ellen a korcsosodás testi-lelki patológiája nevében emelik föl szavukat elsősorban e fajbiológusok.

(...) A „blutbedingte Rasse" tudata, a vér tisztaságát féltve őrző faji öntudat, ami nem más, mint a faj vértudata, képezi alapját azoknak a jelszavaknak, amelyekkel a fajvédők a sírjuk felé táncoló népeket vissza akarják rángatni.

Magyar Kultúra. Társadalmi és tudományos szemle. 26. évfolyam (Budapest, 1939.)

Aktuális elméleti alapjait (félő, hogy ezek hamarosan a Nemzeti Alaptantervbe is bekerülnek) a fenti idézetben foglalja össze a szerző, jól ellenőrizhető állításokkal. Az elkorcsosulás látványos jele például az európai lakosság átlagos magasságának, testtö- megének és várható életkorának drasztikus csökkenése a fajkeveredés megindulta óta.

De mi, magyarok magunk is összetöpörödtünk, amióta belovagoltunk ide a Kárpát-medencébe, és elvegyültünk a szolganépekkel.

Vagy ha netán mégse így van/volt, akkor ez az egész elmélet hülyeség. Ebben az esetben egy zavaros hülyeségekben hívő, a valóságtól elszakadt, álomvilágban élő nyilas vezet minket az általa föl nem ismert folyamatokra ötletszerűen reagálva az államcsőd felé. Előre.

Fügedi Ubul

P.s.: Utálom a polkorrektséget, aminek a lényegét abban látom, hogy nem nevezzük nevükön a dolgokat — miközben a valóság szarik a mi terminusainkra, és a krumplileves továbbra is krumplileves. Viszont az elnevezésektől függetlenül vannak az ún. ordas eszmék, amelyek több kárt okoznak, mint a stadionok, mert egy társadalom annál ha- tékonyabb, minél inkább együttműködők a tagjai. Az ordas eszmék pedig gyűlölködővé és gyanakvóvá tesznek, egymás ellen uszítanak minket. (Megnézhetitek az európai népek xenofóbiájának alakulását az elmúlt évtizedekben; jó, publikált kutatások vannak.)

Azért kártékonyabb ez a gazdasági baromságoknál, mert azt mondhatod, hogy holnaptól nem építünk több sportcsarnokot — és akkor nem építünk. De azt nem mondhatod, hogy holnaptól szeressük egymást — akkor is gyűlölködni fogunk, sokáig.

Annak, hogy most "berágunk, ugrunk" ezekre a szövegekre, rendkívül egyszerű az oka: az, hogy kibújt a szög a zsákból. Igen, ez az ember tényleg fragmentálja, tönkresilányítja nemzetünket azért, hogy trónolhasson a romokon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8417890157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Einstand, mondja Weber 2022.07.26. 21:12:38

Az a helyzet, hogy a vérlibsi húgom, aki egy "menő" északi országban dolgozik, már szintén unja a négereket. Nos, ha már ő is... Orbán szavait a nácifóbok :-) nehezen nyelik le, de igazából csak azt mondta ki, amit errefelé a nagy többség érez. Merthogy a Nyugat tényleg a saját torkát kezdte nyiszálni, amikor tömegestül terelni kezdték magukhoz a migráncsokat. Ez a dolog egyszer majd belekerül a történelemkönyvekbe is - ha lesz még civilizáció, amely ezt megteheti -, és akkor majd mindenki nagyon okosakat fog róla mondani, de ez most van, itt, ezen a kontinensen, és az okosságra most lenne szükség.

Hosszupuska 2022.07.27. 02:01:56

Én meg ismerek egy embert, aki „vérlibsi” volt, aki mostanra „vérnáci” beszéde(ke)t mond. És ez egyszer majd szintén belekerül a történelemkönyvekbe.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.07.27. 06:30:32

@Einstand, mondja Weber: " Merthogy a Nyugat tényleg a saját torkát kezdte nyiszálni, amikor tömegestül terelni kezdték magukhoz a migráncsokat" - ezt hogy?

nemecsekerno_007 2022.07.27. 09:30:14

Amíg a lakosság majdnem fele az állami újraelosztó rendszertől függ, addig értelmetlen filozofálgatni mert ez akkora zsaroló potenciál, amit egyetlen politikai szereplő sem hagyhat figyelmen kívül.
Egy hét alatt lettem Fidesz jobbágyból drogos, KATA-s, adócsaló libsi, aki 10 évig élősködött az adófizetőkön. Ezzel kapcsolatban a Fideszes és ellenzéki kommentelők olyanokat írta mintha egy könyvből olvasnák.
Szóval pusztán anyagi kérdés, hogy kiből, mikor csinálnak feketeseggűt. Oldalaktól függetlenül.

nemecsekerno_007 2022.07.27. 10:08:41

@tiltsál ki te gyökér: Ez azért lehet, mert nem vagyok futár.

Rodney2 2022.07.27. 11:06:11

@Einstand, mondja Weber: @Hosszupuska:

Én meg sokáig vérlibsi voltam aztán éltem ilyen migránsoktól szennyezett helyeken mint a UK és Hollandia és most inkább K Európában élek, ahol a környező fehérember népek keveredése számomra kielégítő diverzitást nyújt. Vagyis vérnáci lettem. A teljesen agymosott ballib propagandisták szokták mondani, hogy azok a "rasszisták" és antiszemiták, akik még személyesen nem találkoztak olyannal. Hát nálam ez fordítva van: túl sokkal találkoztam és kellett hánynom :( És meglepő módon vannak hasonló változáson átment magasan kvalifikált és kiemelkedően jó anyagi helyzetben lévő barátaim, akik pont ezt az utat járták be. Ebből nekem az jön le, hogy egy nyilas házmesternek sokkal több a realitás és politikai érzéke, mint a statisztikák magukat felsőbbrendűnek gondoló "tájékozott városi diplomásai" akik egyszerűen a "függetlenobjektív" Soros-hiradóból tájékozódva totál agymosott idiótákká váltak.

Rodney2 2022.07.27. 11:15:28

Kedves Fügedi Ubul, mennyiben a "tényleg fragmentálja, tönkresilányítja nemzetünket" folyamat része az, hogy ha nem akarunk nigger és muszlim gettókat minden kisebb nagyobb magyar városban. Tényleg nem tudom milyen tudatmódosító szereket kell szedni ahhoz, hogy ha kimész tetszőleges nyugati nagyvárosba és utazol bizonyos környékeken fél órát egy irányban tömegközlekedéssel és nem látsz fehérembert de néhány mecset azért befigyel, akkor ennek örvendezzél hogy ez mennyire fasza és nemzetet összekovácsoló dolog. Egyszerűen ti "ballibsik" a világ legelbaszottabb agymosott idiótái vagytok, akik személyesen vagytok felelősek a nyugati civilizáció pusztulásért. Az értem, hogy egy csomó holokauszt mániás zsidó gyűlöli az európai fehérembert és a pusztulásukat akarja (személyesen ismerek ilyeneket) de ennek hagy ne kelljen már örülni vagy állva tapsolni (vagy térdelve leszopni az idepofátlankodott niggert)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.07.27. 11:54:19

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Elfelejtetted volna Merkel Mutti híres jelszavát, hogy "Wir schaffen das"? Amikor kijelentette, hogy minden szír menekültnek jut hely, erre csodálatos módon egy csomó ember, eldobva a papírjait, szírré változott? A németek 1 millió 400 ezer menekültet engedtek be az országukba, hét évvel ezelőtt, közülük 450 ezerral azóta sem tudnak mit kezdeni, németül nem tanultak meg, munkavállalásra nem váltak képessé, de visszaküldeni őket valahová az emberjogi sivalkodások miatt nem szabad. Volt az ötlet, hogy menjenek Zimbabwéba vagy hova, persze azt is megtorpedózták. Ott van a híres Köln-i szilveszter, agyonhallgatták az egész ügyet, néhány letartóztatás történt, és hogy lett-e ítélet, azt mi már nem hallottuk. Az olaszok naponta több száz, olykor ezernél is több afrikait kapnak hajókon, a balos kormány persze már nem meri megtenni azt, amivel Salvinit megbuktatták, hogy nem engedi őket leszállni, és a hajó menjen máshová, adnak hozzá ellátmányt is. A franciákhoz Spanyolországon és a Földközi-tengeren keresztül a volt francia gyarmatokról özönlik a szutyok, Calais közelében, Párizs mellett, Lyonban, Marseille-ben no-go zónák születtek. És a nyugati vezetők tagadják, hogy ebben bármi rossz lenne megfigyelhető. Hát így nyiszálja a Nyugat a saját torkát. Tényleg muszáj volt neked mindezt elmagyaráznom?

belekotty 2022.07.27. 12:10:19

@tiltsál ki te gyökér: Hol írt olyat hogy futár? Ő nyugdíjkalkulátor. Sokan mondták már neked hogy begombázva ne kommentelj.
@Rodney2: Egyszerűen te mint vérlibsi a világ legelbaszottabb, agymosott idiótája voltál.
@nemecsekerno_007: Egy újabb felnyílt szem?

Rodney2 2022.07.27. 12:25:46

@belekotty: Igen, de képes voltam fejlődni, szemben veled, aki most is a világ legelbaszottabb idiótája vagy :)

nemecsekerno_007 2022.07.27. 13:00:09

@belekotty: Fél szemem eddig is nyitva volt, most viszont kikerekedett mindkettő.

tiltsál ki te gyökér 2022.07.27. 13:56:45

@belekotty: A nyugdíj milyen betűvel kezdődik?

tiltsál ki te gyökér 2022.07.27. 14:07:32

Frans Timmermans, az Európai Bizottság alelnöke.
A hvg.hu szúrta ki a Twitteren Timmermans bejegyzését, amelyben úgy fogalmazott:

Mind különbözőek vagyunk, különböző bőrszínűek, nyelvűek, kultúrájúak és hitűek. És mégis mi mind ugyanahhoz a fajhoz, az emberi fajhoz tartozunk. A rasszizmus mérgező politikai találmány. Nem lehet helye Európában, ahol az erőnk a sokszínűségünkből fakad.

Igen, persze mondja ezt egy német :D:D. Na, hát mutasson egy darab komolyabb karriert befutott négert. Sportoló nem ér.

Einstand, mondja Weber 2022.07.27. 15:40:32

@Rodney2: "egy nyilas házmesternek sokkal több a realitás és politikai érzéke, mint a statisztikák magukat felsőbbrendűnek gondoló »tájékozott városi diplomásai«"

Jó, azért érdemes kerülni a túlzást, hogy meg is hallgassanak, nem kell a nyilas házmestert dicsérni, de az biztos, hogy a nácizmus csendben kimúlt volna már, ha nem lennének tényszerű impulzusok, amelyek életben tartják. De a "tájékozott városi diplomás" érthetetlen demagógiáját a teljesen egyszerű önvédelmi ösztönnel - amelyről kísérletileg bizonyították, hogy az ember egy felvillantott arcról villámgyorsan felismeri, hogy az "idegen fajta", ha mást nem is tud megfigyelni - szembeállíthatjuk. És nagyon aggasztó látni, hogy a multikulti-mánia vak hívei éppen tönkreteszik a világonkat, jól láthatóan, nagy lépésekben, megakadályozhatatlanul. Nézzük a világunkat, és látjuk, hogy pár év alatt milyen veszélyes hellyé tettük úgyszólván mi magunk. Helyrehozni ezt más senki nem fogja. Én le tudok mondani Párizsról, Amszterdamról, Londonról, részben mert mást nem tehetek, részben mert ezek nem a hazám részei, de a hazámról nem szeretnék lemondani.

@Androsz: Csak értetlenkedés volt szerintem, kötekedés, de amit írsz, abból talán csak megértette. Ő is az a fajta, aki látja a folyamatot, és nem szólal meg benne az aggodalom. Nem tudom megérteni ezt a típust.

Kivlov 2022.07.27. 19:58:14

2030-ra megbukik?
Rég megbukott, amikor ideengedték a gyarmatokról a sok maroktartót.

Lendvai: "Nem lesz gázáremelés."
Narrátor: "Lett..."

Kivlov 2022.07.27. 20:00:32

@nemecsekerno_007:
Ezért (is) kellene leépíteni az Állam szociális osztogatási funkcióit, és áttérni a "szolgáltató Állam" hozzaállásra.

Kivlov 2022.07.27. 20:01:54

@Androsz:
Nálad a pont testvérem.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.07.27. 20:45:14

@nemecsekerno_007: Hhhhhááát mi történt ernőke??? :))))
Aztán nehogy a te szüleid nyugdíját is nekünk kelljen fizetni!!!! :))))
Teeeee kezdő lippschi teeee!! :))))

Kivlov 2022.07.27. 21:27:43

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Sajnos felosztó-kirovó rendszerben mindig ez van. Ezt kellene legelőször átalakítani.

nemecsekerno_007 2022.07.28. 08:13:42

@Kivlov: Hát ezzel a KATA cirkusszal most visszalépés történt, mert megint a sarcolós arcát mutatja az állam.

nemecsekerno_007 2022.07.28. 08:16:59

@Kivlov: Igen, de ehhez pénzügyi mozgástér kell. Ezt el lehet érni hitelből mint a MANYUP-nál vagy úgy, hogy mondjuk 400 ezer KATA-s nyugdíjast nem az államnak kell eltartania mert ez a társadalmi szerződés.

Kivlov 2022.07.28. 08:50:24

@nemecsekerno_007:
Sajnos túl sok az eltartott az országban és túl sok az irreális szociális osztogatás.
Ezekre fedezet kell.

nemecsekerno_007 2022.07.28. 09:00:51

@Kivlov: Akkor azokat kéne inkább leépíteni és nem az önmagukról gondoskodni akaró és képes polgárokat sarcolni. Megint a jövőnket éljük fel, nem tanultunk.

Kivlov 2022.07.28. 12:17:55

@nemecsekerno_007:
Sajnos azt nem lehet. Azonnal jönne a másik oldal, hogy "brutális megszorítás", meghogy "háború a nyugdíjasok és a gyerekek ellen", stb

Pedig a közgyógyszer, az ingyenes utazás, az ingyenmenza, ingyentankönyv mind irreális. Erzsébet üdültetés és hasonló f*szságok.

Túl sok az önkormányzat is, minden 20 fős bozótban van.

tiltsál ki te gyökér 2022.07.28. 14:36:17

@nemecsekerno_007:
"Hát ezzel a KATA cirkusszal most visszalépés történt, mert megint a sarcolós arcát mutatja az állam."
Most komolyan, szerinted van 450ezer egyéni vállakozás? Aki tényleg kereskedik vagy szolgáltat, vagy esetleg termel?
Mi változik? Eddig volt havi 50 fix fizetendő, most lesz 130. Viszont lesz teljes nyugdíj, meg szolgálati idő.
És értem, hogy nagy a felháborodás, de az jobb lett volna, ha a NAV ténylegesen elkezd ellenőrizni és rommá büntet 300ezer embert?

nemecsekerno_007 2022.07.28. 15:58:52

@Kivlov: Azokat le kell szalámizni, lehetne úgy kezdeni, hogy a külföldön dolgozók nyuggereit szorítjuk meg.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.07.28. 18:11:14

@nemecsekerno_007: eltűnt a neked szánt kommentem.
Pedig abban az egyenes ági női felmenő nyuggeredről volt szó.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.07.28. 18:18:17

@nemecsekerno_007: milyen jogon akarsz te egy személyben mások sorsáról dönteni?
Hány embert akarsz még elveszíteni?

tiltsál ki te gyökér 2022.07.28. 20:59:11

@nemecsekerno_007: A külföldön dolgozók nyuggereivel az a helyzet, hogy anno a befizetéseikkel megszerezték a jogosultságot a nyugdíjra. Tehát azért oltári nagy és igazságtalan kibaszás lenne, ha XY nem kapna nyugdíjat, mert bár eltartotta 40 évig a nyuggereket, de a fia külföldön van.
Igen, az meg az itt dolgozókkal oltári kibaszás, hogy termelhetik meg a külföldön dolgozók helyett is a nyugdíjat.
De hát nem is arról szól az unió, hogy a keleti résznek jó legyen.

nemecsekerno_007 2022.07.29. 09:21:46

@tiltsál ki te gyökér: Inkább büntesse a NAV a visszaélőket, még az is jobb.

nemecsekerno_007 2022.07.29. 09:22:46

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Aki külföldre megy az is egy személyben dönt arról, hogy kilép a kockázati közösség finanszírozásából.

Kivlov 2022.07.29. 09:23:20

@nemecsekerno_007:
Az édeskevés. Az éves nyugdíjkassza 4000 Mrd fölött van. min 10-15%-ot kellene rajta évente spórolni. és a spórolást oda lehetne adni pl. a tanároknak.

nemecsekerno_007 2022.07.29. 09:45:15

@Kivlov: Évi 1000 Mrd a járulékok kiesése miatt. Meg ugye ott van az a 9000 Mrd, amit az állam működtetésére beterveztek 2023-ra. Az a költségvetés 1/3-a.

nemecsekerno_007 2022.07.29. 09:49:54

@Kivlov: De meg lehet emelni az SZJA-t is 1-2%-al, abból legalább bevétel is lesz, ellentétben a vállalkozók sarcolásával.

tiltsál ki te gyökér 2022.07.29. 14:49:34

@nemecsekerno_007:
Nem biztos, hogy ki kell lépni. Az rohadtul nem egyszerű, de még azt is mondanám, hogy kivitelezhetetlen. Az angoloknak se ment könnyen, pedig nem voltak annyira integrálódva mint mi. A szolgai bólogatás meg a kilépés között van az, amit a kormány csinál.
" Inkább büntesse a NAV a visszaélőket, még az is jobb."
Mondom, az gyönyörű lenne. Ott egy rakat varrónő egy üzemben, bemenne a nav, aztán végigbüntetné az összest.

"Aki külföldre megy az is egy személyben dönt arról, hogy kilép a kockázati közösség finanszírozásából."
Nem is fog nyugdíjat kapni. DE ez nem azt jelenti, hogy az anyja sem kapjon.

"De meg lehet emelni az SZJA-t is 1-2%-al, abból legalább bevétel is lesz, ellentétben a vállalkozók sarcolásával."
Mert egyébként annyira de annyira szarrá vannak fizetve a munkavállalók, ugye?
Most komolyan, bazmeg, egy munkavállalótól levonnak vagy 40%ot mindenre, és nyekergünk azon, hogy mostantól a katásoknak nagyjából 20%ot kell fizetniük az 5-10 helyett?

nemecsekerno_007 2022.07.29. 16:42:47

@tiltsál ki te gyökér: Kevered ám dolgokat némi magyarázkodással.

A varrónők az bujtatott munkaviszony, vagyis csalás. Miattuk szopatják a többséget.

Külföldön dolgozók: ja igen, csak a nyugdíjat most kell fizetni, ilyen a felosztó-kiróvó rendszer. A külföldön dolgozók kiléptek a kockázati közösségből csak a rendszer nem szankcionál. Ez szocializmus.

KATA: 5-10% helyett 20%?! Az alsó hangon 200%-os emelés és te a 2%-os SZJA emelésen nyekeregsz?!

Lehet próbálkozni a vállalkozók fejésével csak nem praktikus.

Most még csak a nyekergés megy, később csak simán nem fizetek.

tiltsál ki te gyökér 2022.07.29. 18:59:52

@nemecsekerno_007: Nem a többséget szopatják, hanem úgy néz ki, hogy a kisebbség az, akinek ez ténylegesen ki lett találva. Azt mondják, hogy rohadt sok a bújtatott munkaviszony. Egyszer már csökkentették az egy cégnek adható számlákat 3 millióra, erre az lett a válasz, hogy alapítottak még két céget, ami számlázott.

"csak a nyugdíjat most kell fizetni, ilyen a felosztó-kiróvó rendszer. A külföldön dolgozók kiléptek a kockázati közösségből csak a rendszer nem szankcionál. Ez szocializmus."
Nem. Nekik nem lesz joguk nyugdíjra, az anyjuknak meg van.

"KATA: 5-10% helyett 20%?! Az alsó hangon 200%-os emelés és te a 2%-os SZJA emelésen nyekeregsz?!"
Igen. Nagyjából félmillió az átlagfizetés. Már bocs, az egyik dolgozik, és fizet 40%ot, a másik dolgozik és fizet 10%ot, és a negyvenest emelnéd? Ez szerinted igazságos?

Később csak simán nem fizetsz? És akkor mennyivel leszel jobb mint aki lelép külföldre?

Pásztörperc 2022.07.29. 23:39:25

@Rodney2:

Kedves Rodney2!

Köszönöm értékes illusztrációdat: rendkívül pontosan mutatod be a fragmentálás és tönkresilányítás eredményét. Hosszú és kalandos életemben a világ meglehetősen távoli országaiban sikerült dolgoznom meglehetősen különféle bőrszínű stb. emberekkel. Nem volt közöttük senki (ide értve Mike-ot, a koromfekete figuránsunkat, aki a a mérőszalag végét húzta), aki megközelítőleg ennyire elutasító és durva lett volna.

Tipikus képviselője vagy annak az embertípusnak, amely miatt a világ boldogabbik felén egyre inkább szégyen magyarnak lenni. Ez a fragmentálódás: te nem vállalsz közösséget velem (egy érvemre,gondolatmenetemre se reagáltál), én nem vállalok közösséget veled.

Tíz éve még beszélgettünk volna — de ez az ostoba és aljas senkiházi egymásnak uszít minket.

Fügedi Ubul, ny. geokémikus

Rodney2 2022.07.30. 09:57:44

@Pásztörperc: Én csak 6 országban dolgoztam és 2 országban jártam egyetemre, 5 kontinensről vannak barátaim. Szinesbőrűek is, muszlimok is. Pont ennek hatására lettem liberálisból elutasító, mert ezektől a barátaimtól tudom, hogy ők mit gondolnak a progresszív liberális nyugati kultúráról :( (pl a hozzád hasonlóan gondolkodókat jól kiröhögik) Ennek pont semmi köze Orbánhoz. Ő csak érzékeli a problémákat és megpróbálja lefordítani egy átlag magyar szintjére.
Amúgy egyetlen felvetésemre sem válaszoltál, amit megértek, mert mit is mondhatnál: hogy jó ha nem integrálódó muszlim gettók alakulnak ki pl Budapesten? Nyilván nem jó. Stb. Érdekes amikor arról írnak, hogy vannak integráló társadalmak és nem integrálók (utóbbi nyilván nagy baj, itt a franciát szokták emlegetni). Én nem igazán ismerek sikeresen integráló társadalmakat, pedig éltem a UK-ban is Hollandiában is. A bevándorlók nagyon nagy része vallási és törzsi gettókban él és egymás között bizniszelnek, stb. A németeknél még a Mutti jelentette be hogy a multikulti megbukott (az az amikor nem integrálnak, hanem minden bevándorló megtartja az érdekes kultúráját, pl muszlim nem fogad el utasítást női főnöktől vagy rendőrnőtől. 2015 után volt egy CDU kongresszusi párthatározat, hogy márpedig a muszlimok fogadjanak el. És ezzel meg is oldották a problémát. Ha ezeket nem lehet debilnek nevezni, akkor kiket??)

Ez a szégyen magyarnak lenni meg egy hatalmas bullshit. Annak ellenére, hogy megy a nyugati ballib médiában (ott főleg csak az van, az nyilván megfelel a Soros-féle sajtószabadság kritériumainak) az elképesztő hazudozás, hogy Magyarországon fasiszta diktatúra van. Pl az április 4-én a Financial Timesban a magyar választásokról megjelent tudósításban a névelőkön kívül egyetlen szó sem volt igaz. Nekem tipikusan pozitív tapasztalataim vannak. Nyilván ha te teljesen agymosott nyugati ballib-zöld bölcsészekkel beszélgetsz, akkor érezheted magad kellemetlenül, mert ezek annyira intelligensek és nemrasszisták, hogy egy Orbánból következtetéseket vonnak le egy random magyar állampolgárra. Látod hogy ezek a legalja :) Mintha minden ukrán olyan lenne mint Zelenszkij vagy minden francia mint Macron. A brittek pl büszkék lehetnek a politikai vezetőikre? A nagy elkúrók BoJo és Cameron vagy a majdnem miniszterelnök elmebeteg őskommunista Corbyn (aki valószinűleg most az oroszoknak küldené el a még le nem szerelt utolsó brit fegyvereket ha az utolsó pillanatban meg nem buktatják egy total fake antiszemita kampánnyal??)
Summary: én az elmúlt 32 évben keveset éltem Magyarországon és pont semmi hatással nem volt rám az orbáni propaganda, mert én időben előbb foglamaztam meg hasonló gondolatokat a saját tapasztalataim alapján. Vagyis pont nem jó illusztráció vagyok. De nem baj :)

nemecsekerno_007 2022.07.30. 11:07:58

@tiltsál ki te gyökér: Több helyen buknak ezek az érvelések. Az egyik, hogy megemelték a KATA-s limitet 18 millióra, ami azt jelenti, hogy szerinted havi 1,5 millió után igazságos a 3,5%-os adó, de én a havi 500 ezer után fizessek 20%-ot?!?
Nyugdíj: a nyugdíjat pénzből fizetjük és azt valakinek meg kell termelnie, ezt jó lenne felfogni. Nem tudom mit szólnál ha pénz helyett minden hónapban kapnál egy A4-es papírt Nyugdíjjogosultság felirattal szép viaszpecséttel lepecsételve.
A mindkettő dolgozik érvelésed is hajmeresztő és ott bukik, hogy az alkalmazott ha épp a seggét vakarja pár napig, akkor is csilingel a fizetése a számláján a hónap végén és ugyanannyi mint előző hónapban. Ellenben ha a vállalkozó nem dolgozik, akkor nem keres.
Mitől leszek jobb mint a külföldön dolgozó?! Tök mindegy mert innentől nem érdekel, az alkalmazott tejeljen az államnak és ha nem tetszik akkor legyen vállalkozó ha már az szerinte annyira egyszerű a 20%-os adóval.
Elmondtam párszor, hogy lehet sarcolni a vállalkozókat csak nem praktikus.

Kivlov 2022.07.30. 16:40:23

@nemecsekerno_007:
Nem kell SZJA-t emelni.
Kiadást kell csökkenteni az államigazgatásban meg a szociális oldalon.

nemecsekerno_007 2022.07.30. 17:44:58

@Kivlov: :)))))))))

Ha már a te zsebedbe is nyúlnak, akkor egyből más lesz a leányzó fekvése ugye?!

:)))))))))

Kivlov 2022.07.30. 18:05:27

@nemecsekerno_007:
Nem a leányzó fekvése a lényeg. Attól még, hogy adót emelsz, a ktgvetés irracionális tételeit nem gyepálod ki.

És a bérek adóvonzata így is nagyon magas mèg.

nemecsekerno_007 2022.07.30. 19:54:11

@Kivlov: Hányszor írjam még le?
Havi 1,5 millió után 3,5% az micsoda?!

nemecsekerno_007 2022.07.30. 19:58:03

@Kivlov: De majd megnő a készpénz forgalom, a NAV meg majd hajkurássza a pénzeket. Sikersztori lesz.

nemecsekerno_007 2022.07.31. 10:57:00

@fkv.119: A ,,bolsi,, USA-ban nincs állami nyugdíj és TB.

Persze közf@szom sincs annyi mint nálunk.

Kivlov 2022.07.31. 14:02:46

@nemecsekerno_007:
3,5%? Lóf*sz bokrétával...

nemecsekerno_007 2022.07.31. 14:11:17

@Kivlov: Ha Orbán valóban államférfi akkor beáldozza a Fidesz holdudvar legalább egy részét az EU-ügyészség oltárán az ország érdekében.
Ez hamarosan kiderül.

nemecsekerno_007 2022.07.31. 14:13:49

@Kivlov: Nem értitek, hogy kurvára elrúgta a pöttyöst a Fidesz ezzel a KATA elmeszeléssel és a köréje szőtt kommunikációval.

Pásztörperc 2022.08.01. 02:08:18

@Pásztörperc: Kedves Rodney2!

Nagyon helyes; én is 2 országban jártam összesen 3 egyetemre, ez oké. Viszont nem tudom, mire célozgatsz itt a bölcsészekkel: egyszerű mérnökember vagyok, tettestársaim többsége természettudós.

Fogalmam sincs, mire kellett volna válaszolnom ún. észrevételeidből. Ennek illusztrálására bepótlom tételesen:

1. mennyiben a... "tönkresilányítja nemzetünket" folyamat része az... ha nem akarunk nigger és muszlim gettókat minden kisebb-nagyobb magyar városban.

— Egyáltalán nem része. Az, hogy ti mit szeretnétek, az a ti (csoportos) magánügyetek, az pedig, amit Magyarbasi művel a kormány élén, a nettó nemzetrombolás. A kettőnek egymáshoz semmi köze.

2. milyen tudatmódosító szereket kell szedni ahhoz, hogy ha nyugati nagyvárosba[n] nem látsz fehérembert... akkor ennek örvendezzél.

— Nem kell hozzá tudatmódosító szereket szedni. Az, hogy én ennek a látványnak nem örvendezem, az az én magánügyem; annak a tudatmódosító szerekhez semmi köze. Nem élek ilyenekkel — de ha már gyanúsítgatunk, erősen olybá tűnik, hogy neked viszont lehetnek erről tapasztalataid.

3. Ti "ballibsik" a világ legelbaszottabb agymosott idiótái vagytok, akik személyesen vagytok felelősek a nyugati civilizáció pusztulásért.

3.1. Anyád a ballibsi, talán őt sértegesd. Én ún. baloldali konzervatív vagyok; egyúttal tisztességes anarcho-szinjdikalista. Nemes ember a XVI. század óta, úgynevezett fajmagyar. Hát te ki vagy, szarházi?
3.2. Az, hogy a nyugati civilizáció szerinted sem pusztul(t el), miből se látszik jobban, minthogy ott élsz. Miért? Mert ez számodra a legvonzóbb kulturális környezet. A többi ostobaságod primitív kísérlet az emiatt érzett kognitív disszonancia feloldására: úgy szar, ahogy van.

4. Azt értem, hogy egy csomó holokausztmániás zsidó gyűlöli az európai fehérembereket és a pusztulásukat akarja... de ennek hadd ne kelljen már örülni vagy állva tapsolni

— Nem kell. Miért kéne? Jelzem, durva tárgyi tévedés az askenázikat vagy akár a szabrékat kihagyni a fehéremberek közül, de ha elkezdeném a tárgyi tévedéseidet sorolni, nem érnék a végére.

5. "vagy térdelve leszopni az idepofátlankodott niggert" — olybá tűnik, elfelejtetted ennek az igének a jelentését. Te "pofátlankodtál" Nyugatra. A négereket (meg mostanság főleg az indiaiakat) kormányunk telepíti be Magyarországra, hogy úgy-ahogy pótoljon titeket, akik egyéni boldogulásotok reményében megdobbantatok innen (az elmúlt évtizedben 530 ezer munkavállaló plusz a család, összesen több mint egymillió ember). Szopási szokásaid nem tartoznak a tárgyhoz és nem is érdekelnek.

Próbáltam olyan stílusban fogalmazni, amelyet te is megértesz. (Amint előző szövegeimből kitűnik, nem szeretem én ezt, de az illendőség megkívánja, hogy megpróbáljam megértetni álláspontomat az azt vitatókkal.

Kivlov 2022.08.03. 07:55:12

@nemecsekerno_007:
Muhahahahahaha, ez van, változnak az idők.
Majd hozzászokik a nép ehhez is. :D
süti beállítások módosítása