Hunvald-blog

747. Ez a hajó süllyed

Mert mindig van lejjebb.

2022. október 24. - HunvaldGyörgy

Kevésbé dühöngve, mint a Facebook-on, de dühösen.
Nagyon dühösen. 

Ez a „csodálatos” MSZP vezetés (Tóth-Kunhalmi páros), eladta* az MSZP 7. kerületi irodáját – benne az egykor közösségi térként működő Piros Ponttal –, december 19-ig ki kell költözni. Ha hihetünk a híreknek, a 196 négyzetméteres Erzsébet körúti helyiséget potom 81 millió forintért került új gazdához. (Megj.: az Erzsébet körút és Dob utca sarkán az ingatlan négyzetméter árak alsó hangon több mint 1 millió forint körül járnak.)

mszp.jpg

Ugyan nem vagyok már MSZP tag, sőt semmivel sem azonosulok már régóta, amit ez a pártvezetés művel, mert annak semmi köze a baloldalisághoz, de felháborít, ahogy néhány év alatt felszámolták az MSZP-t, azt, amit az elődök építettek, jól vagy rosszul.

Remélem ez az utolsó pár évük ezeknek az embereknek a politikában.

Hunvald György

*Horváth Csaba szerda este jelezte a kerületi elnöknek, hogy eladták az irodát. Az eladás ügyét két hete Tóth Bertalan vitte elnökség elé döntésre.

P.s.: Nem tudom mi az oka az eladásnak, több mint két éve kiléptem az MSZP-ből. De a helyi elnök se tudja, őt se tájékoztatták, csak annyit mondtak váratlanul, hogy december 19-én ezen a helyen véget ér az MSZP története. Ráadásul kíváncsiságból lekértem az iroda tulajdonlapját, amiből csak annyit tudtam meg, hogy 2020. szeptember 17-én törölték róla az MSZP 796 millió Ft-os jelzálogát, tehát tiszta a tulajdonlap, nincs tartozás.

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr2317961730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása