Hunvald-blog

375. Elindulok

2019. augusztus 05. - HunvaldGyörgy

Múlt hét szerdán elköszöntem attól a szűkebb politikai közösségtől, ahol az elmúlt 26 évben politizáltam. Elmondtam és megindokoltam a döntésemet. Elfogadták és megértették.

hunvald_alairas1.jpg

Korábban azért tértem vissza a helyi politika fősodrába, mert a velem történtek után rehabilitálódni szerettem volna. Ez számomra azt jelenti, hogy bármilyen választáson elindulhassak jelöltként. Országgyűlési képviselőjelöltként, polgármesterjelöltként vagy önkormányzati képviselőjelöltként, ez tulajdonképpen mindegy.

Határozott véleményem ugyanis az, hogy csak a választók tudnak rehabilitálni egy meghurcolt politikust.

 

Ezt a lehetőséget azonban a politikai tárgyalások során kizárta néhány ellenzéki párt. Nem arról volt szó, hogy mindenáron polgármesterként szerettem volna megmérettetni magam, hanem azt a lehetőséget is kizárták, hogy képviselőjelöltként induljak. Gyakor- latilag a politikai halálomat akarták elfogadtatni velem.

Tették ezt annak ismeretében (tájékoztattam őket), hogy az év első 5 hónapjában 5000 kerületi választópolgár a képen látható aláíróíveken kérte, hogy induljak el független polgármesterként az őszi választásokon. (Ezt a számot annak ismeretében kell értékelni, hogy az a polgármesterjelölt, aki 6500 szavazatot kap ősszel, az lesz a polgármester a VII. kerületben!)

Ezzel a támogatással a legesélyesebb jelölt, és hangsúlyozom, nem önjelölt vagyok az ellenzéki oldalon.

 

Nem hagyhatom cserben azokat, akik aláírásukkal támogattak, ezért hivatalosan beje- lentem, hogy az őszi önkormányzati választásokon független polgármesterjelöltként indulok Erzsébetvárosban. A programomat a következő hetekben bemutatom a kerület lakosainak. Nincs benne mellébeszélés, egyértelmű és határozott válaszaim vannak az olyan problémákra (pl. bulinegyed), amelyekkel mi, akik itt élünk, nap mint nap szembe- sülünk.

Kötődésem Erzsébetvároshoz nagyon erős, családom négy generációja a VII. kerületben élt, ahogyan én is itt születtem és itt élek hosszú évtizedek óta. A politikai munkámmal civilként, a kerületi lokálpatriotizmust fogom erősíteni, és felépítek egy olyan civil bázist, amely az itt élőkből meríti az erejét és végzi a munkáját.

Hunvald György

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3814995610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása