Hunvald-blog

866. Püspök úr, ideje elindulni

2024. február 14. - HunvaldBlog

Balog Zoltán bejelentette, bizalmat szavaztak neki a református egyházban. Elismerte: támogatta, hogy K. Endre kegyelmet kapjon, de azt mondta, hibázott,
és ezért bocsánatot kér. (HVG

Volt nekem egy református lelkész-teológus nagypapám. Szikár, csillogó szellemű, szigorúan puritán, a létező összes értelemben nagyon tiszta ember. És volt egy lelkészné-nagymamám; kevésbé szikár, ám éppolyan csillogó szellemű és tiszta. Gondoltam, írok róluk, meg arról, hogy mit jelent nekem mindezek miatt az a szó, hogy református de aztán láttam, hogy a Múzsa már megírta, ami akartam.

balog2024.jpg

Mindenesetre a nagyszüleimet legalább már nem bántja, ami történik. A Diétás Magyar Múzsa bejegyzése ITT olvasható.

Borsi Vera

P.s.: A legnagyobb tekintélyű református egyházkerület püspöke arra kérte Balogot, hogy mondjon le zsinati elnöki posztjáról. (Telex)

*

Nekem a reformátussággal nem nagyon fér össze az, hogy hibáztam, másokat olyan hibába hajszoltam, tetszik vagy nem de szó szerint a lelke pásztoraként, mert Balog püspök pásztora volt Novák Katalin lelkének, hogy tönkreteszem az életüket, majd pedig holmi világi szavazásra tekintettel nem vállalom a következményeket. Püspök úr, tudjuk, hogy a jó pásztor minden egyes báránynak utána megy. Ideje elindulnia utánuk. (via Diétás Magyar Múzsa)

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr918326015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása