Hunvald-blog

77. A szar munka, az szar munka

2017. február 22. - HunvaldGyörgy

Annyira szeret a Legfőbb Ügyészség, hogy még a törvényt is sértett, csak azért, hogy ne kapjak erkölcsi bizonyítványt. Minden követ megmozgattak, hogy megkeserítsék ezzel az életemet és a KEKKH nyilvántartásába is téves adatokat vittek be.

A történet nagyon röviden a következő: tavaly július elején gondoltam egyet és erkölcsi bizonyítványt kértem. (2016. június 30.-ával mentesültem a hátrányos következmények alól.) A meglepetés akkor ért, amikor ezt elutasították. Elkezdtem emailen levelezgetni a Bűnügyi Nyilvántartó Hatósággal, de nem jutottam ötről a hatra, ezért megfellebbeztem a Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróságon a döntést. Mindezt levélben szóvá tettem a Legfőbb Ügyésznek, aki egy személyben felel a nyilvántartás helyességéért. Ezt követően telefonon is beszéltem az Ügyészség illetékesével, ennek lényege: hülye vagyok és minden úgy jó, ahogy van, szerintük ügy lezárva. Történt mindez tavaly augusztusban.

bemutat1.jpg

Természetesen ezt nem hagytam ennyiben és pert indítottam, hogy az igazamat bizo- nyítsam. Tegnap aztán megjött a Szegedi Ítélőtábla jogerős végzése (fellebbezésnek helye nincs!), amiben leírták, hogy mindenben nekem van igazam, mégsem én vagyok a hülye. (Jó érzés azért ennek hivatalosan is a tudatában lenni…) A végzésben leírják, téves volt az a jogi álláspont, hogy a törvény erejénél fogva nem mentesültem 2016 nyarán a hátrányos következmények alól. Pont

Holnap újra kikérem az erkölcsit és elküldöm azt a Legfőbb Ügyésznek. Mert szar munka az szar munka – még az ügyészségen is. Bár, az ilyen munkáért arrafelé biztosan jutalom jár – különösen az "elmúlt nyócévesek” ügyeiben.

Hunvald György

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvaldblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3212282573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása